19 Sep 2012

Melaka - Port Dickson - Bagan Lalang (Bhgn Keempat)

Bahagian Ketiga

Lepas mandi manda kat pantai Port Dickson tadi, kitorang teruskan perjalanan balik KL melalui jalan dalam lagi.. Pastu singgah kat pantai Bagan Lalang pulak untuk makan tengahhari merangkap makan malam sekali. Asal nak makan seafood je datang Bagan Lalang, macam dah tkde tempat lain dah kitorang nih…


Lepas makan dan posing sume, kitorang terus balik KL tak singgah mana-mana lagi dah sebab dah terlalu penat dan pokai uolls !!



5 Juta Kengkawan Dah Komen:

.: iEyLa :. said...

macam syok je tmpat ni...
klu dr KL senang tak nk cri tmpat ni kak??

Mak lagenda said...

makanan kat atas tu mcm mak kenai je kedainya yg mana 1??

Apakah kedai yg sama kita pi nih?? Hihihi..

Zura Lee said...

iEyLa : senornye takde la syok mana pong, dh itu je pantai yg terdekat ngn KL selain Pantai Dalam kan.. senang je nak carik, dah sampai Nilai syorga kain tu Ieyla ikot je signboard ke Gold Coast Sepang...



Zura Lee said...

Mak : kedai feberet kitorang tu kedai siam..sama ke tak ngn kedai yg mak pegi terjah aritu..?

~~zana@pb~~ said...

Salam zura...akk terpaksa cari blog zura kat google image..hehe..tq sudi jengah blog akk.
Tempat restoran Juara Tomyam yg zura tanya tu di Tuaran, Sabah. Kalau zura dtg sini, akk boleh tunjukkan, ala...biasa2 je.

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :