19 Mar 2013

Padi House, Galeri Putrajaya


19 Dec 2012 (basi berbuih dah entry ni) - Bulan Disember ngan Januari kan orang gomen dapat bonus.. (sedey aku bukan orang gomen) So Zah ajak kitorang lunch kat Padi House, Galeri Putrajaya.. Aku on jerk sebab belum pernah datang makan situ.

Sesampai je cafe dah penuh, ye la lunch hour kan... Nak carik meja kosong pun hazab jugak. So dapat meja kat bahagian luar, ok la, terang sikit berbanding kat bahagian dalam.. Yang penting amik gambar makanan nanti gambar nampak cantik.. hahaahahaa, boleh gitu !!!

 Nombor meja kitorang....

 
Kat sini ada macam-macam menu, western, chinese, malay... Ada jugak lunch set..

Aku paksa Zah posing... 

Masa ni Rubi baru pakai henfon canggih.. hahaahaha...

 Macam-macam jenis dessert, rambang anak tekak nak pilih...

Kitorang belasah Oreo Cheese Cake ni dulu sebab makanan lambat sangat sampai.. Sedap betul.. Nak wat sendiri cam 'terlebih rajin' pulak...

 Cantonese Fried Char Kuey Teow - Zah punyer

 Lunch set yang aku order tu ada sekali Mushroom Soup with Garlic Bread...

 Seafood Fried Rice - Rubi punye.. Sedap jugak.. Rubi makan separuh jer.. Lagi separuh aku ngan Zah yang settlekan.. hihihihhi...

 Baked Bolognese Spaghetti - Aku punyer

Punye la hazab gile nunggu, makanan aku paling last sampai.. Sebbaik sedap...

Rupa-rupanya aritu Zah yang nak belanja kitorang. So aku tak tau berapa total damage lunch kitorang aritu. Aku mintak nak tengok bil Zah dah renyukkan sesiap.. Tima kasih banyak Zah...

Sesapa nak datang boleh refer alamat bawah nih..

Padi House,
Galeria PjH, Jalan P4W,
Persiaran Perdana,
Presint 4,
62100 Putrajaya.


1 Juta Kengkawan Dah Komen:

. said...

sungguh mencengkammm ciskek tu...sedakk2 weh

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :