14 Feb 2013

Klebang Coconut Shake Original

Hari ni ari terakhir kat Melaka... Arini aku nak blanje Rubi pekena coconut shake yg sangat femes kat Melaka nih.. Klu datang Melaka tak pekena coconut shake pantai klebang ibarat pengantin baru tanpa malam pertama la.. hihihihhi....


Aku suka gambar ni to da max.. Sebab anak-anak elok je sengih secara spontan.. Nampaknye DNA camwhore telah aku perturunkan kepada dorang ngan jayanyer...


Seawal kul 11 kitorang check-out, padahal bebudak lain tengah syok bergulung dalam selimut lagi. Maklum la pagi ni hujan turun lebat jugak la...Lokasi kedai ni betul-betul sebelah stesen minyak Caltex Pantai Klebang. Sebab dulu dah pernah datang, so takde la aku tercari-cari kat mana lokasi dia.

Kitorang sampai still hujan lagi. Parking pun banyak lagi sebab awal lagi. Dalam blog mana ntah inform bukak kul 12 tgh ari, tapi aku sampai kul 11.30 pagi dah bukak...


 Sementara tunggu order coconut shake, aku amikkan kuih ngan kopok lekor untuk anak-anak. Popiah dia sedap sangat, highly recommended.. 3 ketul singgit...

 Nasik lemak yang Rubi makan.. Dia cakap pedas jugak sambalnya. Aku tak rasa pun.

 Star of da day.. Sedap dan mantap, memaksa aku order lagi segelas... Air kelapa, isi kelapa, ais dan eskrem vanilla dikisar sekali, pastu topping plk ngn satu scoop eskrem vanilla, heaven giler !!!


Rubi tengah menikmati coconut shake sambil usha budak kedai lap meja...
 
 Bihun goreng ni aku amik sebab nak suapkan anak-anak, sekali pedas pulak, so aku le yang perabihkan sorang.. heheheehehe...

 Ashraaf usha eskrem dalam gelas...

Afieq sakan minum jerk, makan tak nak..

Senarai harga makanan dan minuman yang aku sempat snap, gambar bergegar sebab aku rushing ada orang lain beratur nak bayar jugak...

Pemandangan luar kedai...

Gerai ni untuk take away saje... Klu nak dine-in kena masuk ke dalam guna lorong yang dorang letak kon tuh..







3 Juta Kengkawan Dah Komen:

TS said...

alaaa..syoknye klu dpt time panas2...
ari tu g bercuti kt melaka xsempat g..

alialisakreatif.blogspot said...

nice~

~SaTo OrEo~ said...

penah beratur beli kat sini..hehehe.. tatau lak kat dalam tu ada port untuk makan skali... :D

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :