13 Feb 2014

Gelagat AA

Arini saje nak tayang gambar anak-anak.. Gambar diambil tiga tahun berturut-turut di atas toto yang sama, posisi terbaring yang sama. Nanti nak print besar-besar (ntah bile nak print, asek snap pastu peram dalam hard disk..hahaahaha !!)




Time dorang terbaring leka tengok tv, cepat-cepat aku snap



Aku cuit ko, ko cuit aku



Beberapa saat pastu tau-tau dah bergaduh sepak terajang...




Orang cakap abang ikut muka aku, adik pulak ikut muka Mr.Lee. Adil la tu sorang dapat satu. Takkan dua-dua nak ikut muka Mr.Lee je, aku pun nak jugak tengok hasil macam muka aku.. hahahaah !! Kalau gi mana-mana, ada orang tanya kembar ke ? Jawapan bergantung kepada mood aku. 
  • Time aku malas nak cakap banyak aku iyakan jer. 
  • Time mood aku rajin nak bercakap aku explain la "bukan kembar, tapi setahun dapat dua orang..ekspress la katakan.." Makcik-makcik yang dengar jawapan aku trus gelak. Betul la aku tak tipu, sebab lepas abih pantang terus lekat si adik.. Kelass ko jah.. OK, bye.. Hahahaahahaha !!


P/S : refer pada komen kak sura, yana yani & sheila kat bawah ni, untuk makluman korang,  abang lahir bulan Oktober 2010, adik lahir bulan September 2011. Tapi kalau dikira Oktober 2010 hingga ke September 2011 memang setahun time frame nya. Adik lahir masa abang umo 11 bulan. Tapi dorang takkan sekolah sama darjah sebab ikut dalam surat beranak tahun lain lain kan..



14 Juta Kengkawan Dah Komen:

Yana Yani said...

kira kembar tahun ye zura
wah besok sekolah serentak lah ni

patut tengok muka nak iras...sebaya aisy lah kalau lahir 2011
bila nak bagi gegirl lak...hehe =)

Sura Mohd said...

dulu2 pun akak ingat diarang kembar.hihihi..
meme ekspress ko ..ekspress Pantai Timur..:)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak zura. serius macam kembar! patutlah nampak sama sangat, setahun dapat dua rupanya. Alhamdullilah. Murah rezeki kak zura dan suami. kira sebaya la ekk? Bestnya sekolah pun boleh dapat kelas sama, sesi sama. hehehee. Comellah kak zura snap gambar camni...

suria lekatlekit said...

ingat tadi tahun sama... lain tahun kira setahun sorang. macam saya dengan adik saya dulu. masa kecik2 pun orang selalu tanya mak kembar ke? muka tak seiras tapi size lebih kurang.. setahun sorang jugak tu. kiranya lagi 2 minggu nak cukup setahun dapat adik. tapi lahir bulan sama cuma tarikh je berbeza.

Mizz Aiza said...

nampak macam kembar je diorang ni.. bagus betul berbaik adik-beradik..

Ann said...

aaahlaa..mcm kembar..smpt pulak maknye snap gmbr tu kan..heheh

Cho Zila said...

ha.. ha.. tapi betoiler time framernyer setahunkan...
akak dulu pun anak lahir setahun setengah beza..orang kata kembar gak..
yang peliknyer kakaknyer tinggi adiknyer rendah..boleh gak kata kembar..
tuler ikut mood kadang iyerkanjer...

Tengkubutang said...

wah.. kembar la ni yea?? alalala cmey jea gelagat diorang ni

Jari Manis said...

kiranya adik lahir sblm abg cecah umur 1 thn..no wonder lah mcm sebaya..mcm kembar...sama size..JM tgk rupa pun lebih kuranh je :-)...seronok kan tgk kerenah mereka ni..heo-hero2 tu :-)

shazillahsani.com said...

alahai comelnya...tengok telatah diorang..^^

::EIDA:: said...

ida ingat kembar tadiiikkk! hehehhehe

wawa syaida said...

comel je dua-dua orang ni....dah macam kembar

Rinna said...

Alhamdullillah semua tuh kan rezeki...Elok laa rapat2 gini mula2.. iye laa ada kawan kan utk si abg.. bila dah besar skit lagi boleh laa tambah lagi yer zura.. :)

FarahFerraDotCom said...

Setuju sgt mmg muka abg sebijik muka zura..mcm copy paste..tp btl la dua beradik nie nampak mcm kembar kalau org tak tau..

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :