28 Feb 2014

Happy 6th Anniversary To Zura & Lee

Pada hari ni, Jumaat bersamaan 28 Februari 2014, perkahwinan kami memasuki usia 6 tahun. Pelbagai pahit, manis, masam, kelat, tawar, payau telah kami lalui bersama.. Semoga rumahtangga kita dilimpahi kasih sayang dan cinta, sentiasa dirahmati Allah dan semoga jodoh kita berkekalan. Ameen... Malas nak bagi wish panjang-panjang kang korang ngutuk aku jiwang pulak, malu la sayerrr...





Sempena anniversary ni, In Sha Allah esok kitorang akan gi bercuti.. Percutian singkat dan lokasi yang dekat ngan KL je pun. Sebab tu beg pakaian kitorang kecik jer, lebih kurang saiz backpack anak-anak aku je. Kalu gi jauh-jauh kompom la beg besar dua tiga bijik, aku kan over !!! 







15 Juta Kengkawan Dah Komen:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak zura, semoga sentiasa berbahagia bersama suami dan anak-anak. ehh tambah lah anak perempuan sorang. hiewhiew..

yana yani said...

wah dah enam tahun rupanya
happy 6th anniversary zura! moga berbahagia ke jannah
selamat bercuti juga ye
kemana tu?

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Happy anniversary zura.. semoga sentiasa bahagia bersama husband tersayang.. dan selamat bercuti jugak yer! !!

Suria Lekatlekitgurl said...

happy anniversary to zura & lee.. semoga rumahtangga berkekalan & berkesinambungan cinta tu hingga ke syurga.. di berkati & di rahmati selalu

wawa syaida said...

selamat ulangtahun perkahwinan akak...semoga terus berbahagia dan dimurahkan rezeki hendaknya

Ann said...

happy anniversary zura and hasben...slmt cuti2, tc yea..:)

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Happy Anniversary Zura & Hasben...
wahh..seronoknya...siap nak gi bercuti.. :)
Semoga korang berbahagia selamanya disamping anak-anak tercinta...
Comel je gambar pengantin :D

S. Faezah said...

happy aniversary zura :)
slmat bercuti..

Nora Karim said...

Happy Anniversary.... Moga jodoh kalian berpanjangan hingga ke jannah and happy holiday... (^_^)

~SaTo OrEo~ said...

happy anniversary zura.. :) semoga bahagia selalu di samping keluarga..

misz sheyla said...

selamat hari u;angtahun....semoga bahagia selalu disamping keluarga...alaaa ape nk kisah...time ni la nak menjiwang pun :)

Sura Mohd said...

Happy Anniversary zura....kaksura doakan semua yg terbaikuntuk zura sekeluarga dan bertambah kasih sayang dari hari ke hari...:)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

happy anniversary zura. semoga diberkati Allah selalu dan kekal bahagia hingga ke syurga.. :D

waNiEsYa said...

Happy anniversary kak zura ;)

faizah muhammad said...

wahh..hepi anniversary. eh, awak mcm liyana j*sm*y la..ke dia yg rupa cm awak ;)

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :