20 Dec 2012

Miri - Limbang - Miri (Hari Keempat)

17 Mei 2012 - Pagi-pagi lagi aku dah telefon bos ICT JANM Limbang, Selpila, bgtau yg kitorang nak pegi sana dalam kul 3 petang camtuh. Dia marah dapat tau kitorang naik teksi & tak suruh dia jemput. Hahahahaah !! Lepas breakfast aku naik sambung tido..

Dalam kul 1 lebih cam tu kitorang gi lunch dulu. Daripada semalam lagi aku dok promote kat Haris tentang kesedapan nasik kat Sugar Bun. Sugar Bun ni macam KFC la kalu kat Semenanjung. Sedapnye alahai nasi kt Sugar Bun tu !!!



 Kali ni aku tak tamak cam dulu, aku order Rice with Fish Fillet sajer..

 Kentang goreng Sugar Bun.. Biasa-biasa je, tak mantops cam Mc D


Akhirnye aku dah tau nape nasi dia sedap, sebab dicampur sebisan sosej rupanyer.. Yummy Sgt !!


Harris : Ko cakap Sugar Bun tu sedap gile, aku makan biasa-biasa jer.
Aku : Eh sedap la, ko je yang tak reti nak menilai kesedapan Sugar Bun tuh ! (boleh pulak aku marah, padahal selera setiap orang bukannye sama.. hehehe !)

 
Lepas makan terus ke JANM Limbang. Keje harini settle awal, kul 7 petang camtu dh siap. Masa on da way balik hotel, ternampak Sel dan suami dia kat area Sugar Bun tu, dia cakap dia terliur nak makan lepas aku dok cerita tadi. Hahahaaha !!...

 Paku ni aku yang susun pada notice board dalam data centre JANM Limbang tu jadik bentuk love masa1st time datang ngan Lynn dulu. Tak sangka bentuk love tu still kekal cam tu masa aku datang kali ni.


Perut still kenyang lagi, tapi kitorang gi tapau jugak kot-kot tengah malam nanti lapar. Aku order mi goreng basah, tp ape yg aku dapat..? Tgk la gambar kt bawah nih.. Sesungguhnye aku rasa cam nak meraung bila tengok rupa mi goreng basah Limbang ni...

 Mi goreng basah style Limbang - Mi goreng disertakan sup ayam campor sayo...

Bila nak makan, campur sekali sup tadi...

Dalam bilik aku takde sudu garfu, makcik kedai tu pulak bagi sudu kecik tu je, so aku guna straw sebagai garfu..Sadis tk.? Huhuhu..Sedap gak rasa mi goreng tu... Maybe kuah diasingkan daripada mi sebab takot mi tu jadik over kembang kot...

0 Juta Kengkawan Dah Komen:

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :