27 Apr 2014

Nasi Lemak Percuma Setiap Jumaat

Alhamdulillah dimurahkan rezeki sebab sepanjang bulan Mac dan April ada insan yang tidak mahu dikenali belanja kitorang nasi lemak satu opis setiap hari Jumaat.. Sampai sekarang pun kitorang tak tau sapekah Mr / Miss / Mrs X berkenaan. Ada nasi lemak ayam goreng, nasi lemak ayam masak merah, nasi lemak ayam rendang, macam-macam jenis la... Banyak lagi gambar nasi lemak aku tak sempat snap, trus makan jer..

Kepada insan yang sangat pemurah tuh, terima kasih daun keladi, kalu boleh belanja la KFC..ehh !!!








16 Juta Kengkawan Dah Komen:

Jari Manis said...

Ada org misteri belanja nasi lemak? Alhamdulillah rezeki tu tp pastikan x ada niat lain lah yek :-)

cheesedan kejubakar said...

wah nasi lemak free mesti bertmbah sedap kn. jarang dpt jumpe org yg berahsia bab2 benda baik gini..

misz sheyla said...

murah rezeki.....

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak zura. alhamdullilah. murah rezeki si penderma nasi lemak tu. hehe terliur tengok kak oi. hihi singgah menabung libresse sini~~~

yana yani said...

wah misteri sungguh ni
dia main letak atas meja aje ke?
murah rezeki zura dengan colleague ye
moga murah rezeki juga si pemberi =)

Sura Mohd said...

bestnya ada yang pemurah..tp mesti zura tertanya2 sapakah gerangan yang pemurah tu..:)

mysha said...

Alhamdulillah banyak rezeki orang misteri tu hehehe...

Bukan men tergolek sha tgk telur tu hik3.. dalam banyak2 tu telur tu nmpk mcm attractive jerr ;)

Liza Razak said...

wahh....murah rezeki orang tu...agak-agaknye siapa yer?

dilabangiWORLD said...

alhamdulillah...
moga dimurahkan rezeki urang yg banjer nih

::EIDA:: said...

setiap jumaat dapat? meh hantar sebekas sinii hehehhehehe

Cho Zila said...

amboi bagusnyerkan... berkat hidup dahler rahsiagiut...

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

semoga bertambah rezeki orang tue kan.. =D

❤Kamsiah❤ said...

bagusnya si pemberi tu...biarlah rahsia,janji ALLAH tahu..:)

lieyalatif said...

ya Allah dugaan ape kah ini hahaahahah...tu le drop komen lambat lagi kat sini haahahahaah....

pagi senin aku bukak tgk nasi lemak pelbagai variasi.....aku puase ni wey...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! hahaahaha

ape2 pun murah rezeki org yg memberi tu...tangan yg memberikan lebih baik dari tangan yg menerima....kite plak org belanja so makan dgn senang hati laa kan zura heheeheh

Cik Puan Rara said...

tergugat iman ni.xleh ni diet kalo masuk blog ni.salam kenal dr rara =)

lieyalatif said...

beb kemane ko...lame sunyi ni...sihat tak?

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :