9 Nov 2012

Terengganu * Kuala Marang *



Lepak amik gambar kat Taman Awam Lagun Kuala Ibai jap tadi, aku suruh Mr.Lee singgah kat Jeti Kuala Marang. Jeti ni merupakan jeti bot untuk ke Pulau Kapas. Aku ada sorang kawan yg gile scuba diving, dia cakap Pulau Kapas tak berapa cantik, so aku pong takde simpan cita-cita nak ke sana. Kalu agak-agak taknak stay kat Pulau Kapas tu, ada jugak homestay disediakan berdekatan ngn jeti nih.









Ada sebuah pasar besar tepi jeti nih. Mesti semua seafood yang dijual segar bugar sebab dijual terus lepas dibawak naik daripada bot nelayan kan.. syiokk nye lahai kalu jadik penduduk Marang nih, maklum la aku ni peminat tegar seafood (sebbaik tkde penyakit gout, kalu tk, dah lama kena usung masuk spital). Mr.Lee sempat singgah kat pasar tu beli buah sikit wat bekal dalam perjalanan balik Kl yang jauh lagi nih...

Bersambung....


2 Juta Kengkawan Dah Komen:

.: iEyLa :. said...

santeknye view... :)

Zura Lee said...

iEyLa : view tu cantik sebab kepakaran & ketangkasan & kemahiran & ke'terrer'an akak yang snap gambar nya... hahahahaha !!

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :