8 Nov 2012

Terengganu * Pantai Batu Buruk *


Entry Terdahulu :

17/09/2012 : Hari ni hari terakhir aku dan anak-anak kat negeri Penyu bertelur nih.. Sejak beberapa hari datang Terengganu ni, sebelah petang je kompom ujan dan hanya sebelah petang sahaja aku dan anak-anak berpeluang nak jenjalan, so aktiviti jenjalan kitorang agak terbantut. Memandangkan kitorang akan balik KL arini, so aku plan nak singgah kat semua pantai yang ada sepanjang perjalanan balik KL tu nanti. Kalo nak singgah kat pantai, memang takkan lalu highway baru la kan…

Perjalanan balik KL dimulakan awal pagi, dalam kul 10 lebih (awal pagi ke camtu..?). Mula-mula singgah kat Pantai Batu Buruk dulu. Kebetulan Mr.Lee nak pass kunci umah kat kawan dia yang tengah wat keje kat dalam kawasan hospital Sultan Nur Zahirah yang berdekatan dengan pantai tuh. Aritu aku datang sebelah petang lepas hujan tak amik banyak gambar pun (boleh tengok entry kat SINI). Arini pagi-pagi  lagi dah sampai, banyak gak gambar cantik boleh aku snap (cantek ker..?)







Pekena pisang goreng sebagai alas perut sebab tak sempat nak proper breakfast tadi. Pagi-pagi camni hanya ada gerai pisang goreng jerk, tambah pulak hari ni hari bekerja kat Terengganu, belum ada gerai Lok Ching yang aku suka makan tuh... Lepas tu kitorang singgah kat Kuala Ibai pulak.

Bersambung.....

0 Juta Kengkawan Dah Komen:

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :