14 Nov 2012

Terengganu * Pantai Kemasik *


Setelah terkagum dengan keindahan Pantai Teluk Bidara, kitorang meneruskan perjalanan semula. Sebenarnya aku langsung tak plan nak singgah kat Pantai Kemasik ni. Tujuan utama singgah sini sebab nak mandikan dua hero kecik kitoang tuh. Ye la, masa tu dah kul 2 petang, mesti la budak-budak tu dah tak selesa terperap dalam kereta kan..

R & R terletak kat depan jalan besar, pantainya agak terkebelakang sikit. Dah alang-alang singgah R & R nya, kitorang pun jenguk la pantainya sekali. Bagi aku pantai Kemasik ni biasa-biasa jerk, pasirnya pulak kasar, tak halus cam pantai lain.






Masa ni kitorang dah kelaparan yang teramat dah, tapi sanggup tahan tak makan kat R & R Pantai Kemasik sebab nak gi makan satar ikan kat Kuala Kemaman.

Bersambung........

 







2 Juta Kengkawan Dah Komen:

alialisa said...

hari tu masa bercuti ke cherating, masuk kemaman nampak signboard pantai kemasik..tapi tak pergi. bila tengok gambar rasa rugi sangat..cantek...!

Zura Lee said...

kolin : dalam gambar je cantik, real nya biasa-biasa je.. pasir pantai tu kasar-kasar..

Post a Comment

Apa yang korang Fikirkan :